دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

رومانی

بررسی تور های لحظه آخری

رومانی

۸۲۵ بازديد
رومانی که به سرزمین افسانه دراکولا معروف است، سالانه میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره موقعیت جغرافیایی این کشور در اختیار گردشگران تور رومانی قرار دهیم. با لحظه آخر همراه باشید. کشور رومانی در جنوب شرقی قاره سبز اروپا واقع شده و از کشور های نسبتا بزرگ این قاره می باشد. این کشور از شرق و شمال شرقی و با کشور های مولداوی و اوکراین، از غرب با کشور های مجارستان و صربستان و از جنوب با کشور بلغارستان مرز مشترک دارد. پایتخت رومانی شهر بخارست است که میزبان بسیاری از گردشگران تور رومانی بوده است. رومانی با مساحتی حدود 238397 کیلو متر مربع، نهمین کشور بزرگ اروپا از نظر وسعت می باشد و همچنین قابل توجه گردشکران تور رومانی، این کشور طبق آمار سرشماری سال 2016 حدود 19.71 میلیون نفر را در خود جای داده و جایگاه هفتم را در زمینه جمعیت، در قاره اروپا به خود اختصاص داده است.
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

سفر به رومانی برای بسیاری از ایرانیان همواره لذت بخش بوده و خواهد بود. اما به دلیل اینکه افرادی که مقیم کشور های اروپایی نیستند نیاز به ویزا برای ورود به رومانی دارند ، کار برای ایرانی ها کمی سخت خواهد بود.

ما در این مقاله قصد داریم پس از معرفی کشور رومانی ، انواع ویزا و مدارک لازم برای دریافت آن را برای شما شرح دهیم. همراه ما باشید.

کشور رومانی و دلیل توریست پذیری آن

رومانی کشوری در اروپا است که در جنوب شرقی این قاره واقع شده است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این کشور یکی از کشور های اروپایی است که مساحت بزرگی دارد. درواقع این کشور نهمین کشور از نظر مساحت در اروپاست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.