دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

وارنا

بررسی تور های لحظه آخری

وارنا

۷۹۲ بازديد
قابل توجه گردشگران تور وارنا این شهر پس از صوفیه (پایتخت بلغارستان) و پلودیو سومین شهر ‏بزرگ بلغارستان است و مسافران تور وارنا باید بدانند که این شهر جمعیتی غالب بر 350000 نفر ‏دارد و سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران سر تا سر دنیا می باشد وارنا از لحاظ صنعت ‏گردشگری برای کشور بلغارستان حائز اهمیت است همچنین قرار گرفتن این شهر در کرانه دریای ‏سیاه باعث شده تا به یکی از قطب های اقتصادی بلغارستان تبدیل شود. 
وارنا در 470 کیلومتری شمال شرق صوفیه و نزدیکی دریاچه وارنا در کرانه ها ی دریای سیاه واقع ‏شده است و شهر های نزدیک به وارنا عبارتند از : دوبریخ (با 45 کیلومتر فاصله)، بورگاس (با 145 ‏کیلومتر فاصله)، شومن (با 80 کیلو متر فاصله). 
همچنین قدمت این شهر به 600 سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد. بهترین زمان سفر به این ‏شهر بندری و زیبا فصل تابستان است و در این فصل سواحل جذاب و دیدنی مناطق مختلف وارنا ‏پذیرای گردشگران تور وارنا می باشد از مجموعه های ساحلی این شهر میتوان گلدن سندز در 17 ‏کیلومتری، سنت کنستانتین و هلنا در 8 کیلومتری و آلبنا در 30 کیلومتری وارنا را نام برد که ‏مهمترین و بزرگترین آن ها گلدن سندز می باشد و گردشگران تور وارنا میتوانند ساعات خوشی را ‏در این مجموعه سپری کنند از دیگر جاذبه های معروف وارنا میتوان به پارک دریایی، صومعه ریلا، ‏دلفیناریوم، پل آسپاراخوف، کلیسای جامع ارتودوکس شرقی، کلیسای هاگیا صوفیا، کلیسای بویانا و ‏غیره اشاره کرد.  
گردشگران تور وارنا میتوانند از تفریحانی مانند تور کشتی دزدان دریایی، تور سافاری و غیره لذت ‏ببرند لازم به ذکر است مراکز خرید زیادی مانند گرندمال و وارنا تاورز آماده خدمت رسانی به ‏مسافران تور وارنا هستند. 
در کل اگر به دنبال سفر به شهری زیبا، ساحلی با امکانات تفریحی متعدد هستید پیشنهاد ما به شما ‏تور وارنا است.
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.