دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

گوا

بررسی تور های لحظه آخری

گوا

۸۰۳ بازديد
قابل توجه گردشگران تور گوا ، ایالات گوا در قسمت سواحل دریای عرب و جز یکی از ایالت های غربی هندوستان به شمار می رود.این ایالت از قسمت شمال با ایالت ماهاراشترا و از قسمت جنوب و شرق با ایالت کاراناتاکا نیز هم مرزمی باشد.گردشگران تور گوا مطلع باشند که مرز غربی این ایالت کاملا ساحلی و در کنار دریای عرب می باشد.جالب است بدانید که ایالت غربی گوا در تاریخ سی ام ماه می در سال 1987 میلادی به عنوان ایالت مستقل شناخته شد. بزرگ ترین شهر ایالت گوا در قسمت جنوبی گوا به نام واسکو داگاما نیز می باشد.
مورد توجه گردشگران تور گوا ، این ایالت با مساحت 3 هزار و 720 کیلومتر مربع به ترتیب یکی از کوچک ترین ایالت های هند محسوب می شود و همچنین در بین دیگر ایالت های هندوستان از نظر وسعت در رتبه ی بیست و هشتم قرار دارد.
بر اساس آمار سر شماری در سال 1991 میلادی در سراسر کشور هندوستان ، گوا جمعیتی برابر با 1 میلیون و 170 هزار 800 نفز جمعیت دارد که تراکم جمعیت در هر یک کیلومتر 316 نفر بوده و همچنین مسافران عزیز تور گوا بدانند که 60 درصد از این جمعیت را روستاییان و 40 درصد مابقی در شهر زندگی می کنند.
قابل توجه گردشگران تور گوا ، نام رسمی این ایالت به نام پانجی که البته در زبان محلی با تلفظ پونجی خوانده می شود.همچنین نام پرتغالی این ایالت پونجیم بوده به همین دلیل در میان مردم انگلیسی زبان به نام پانجیم نامیده می شود.
قسمت مرکزی ایالت گوا در بخش های شمالی ایالت و در کناره رودخانه ماندووی واقع گردیده است. گردشگران تور گوا در ایالت می توانند تعداد بی شماری از بنا های تاریخی مانند کلیسا ها و همچنین بنا های زیبا به سبک باروک و ساخته شده توسط پرتغالی ها را ببینند و از زیبایی های آن نهایت لذت را ببرند.
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.