دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

آرژانتین

بررسی تور های لحظه آخری

آرژانتین

۷۹۱ بازديد
تور آرژانتین از تورهای محبوب ناحیه آمریکای جنوبی است که گردشگران تور آرژانتین هرساله از این منطقه بازدید می کنند. آرژانتین از نظر وسعت، در رده هشتم جهان قرار دارد. این کشور در حدود 3000 کیلومتر مربع از قاره آمریکا را شامل می شود که بین رشته کوه آند در غرب و اقیانوس اطلس در شرق و جنوب قرار دارد. این کشور از شمال با کشور پاراگوئه و بولیوی، از شمال شرق با کشور برزیل و اروگوئه، و از جنوب و غرب با کشور شیلی هم مرز است. مرز آرژانتین از شمال تا جنوب حدود 4000 کیلومتر و از شرق تا غرب حدود 1500 کیلومتر است. این کشور را می‌توان به چهار قسمت تقسیم کرد: قسمت کشاورزی در فلات، جلگه پاتاگونیا در جنوب ایالت تییرا دل فیوگو، دشت‌های حاصلخیز پامپا در مرکز کشور، فلات های نیمه گرمسیری گرانچاکو در شمال، و رشته کوه‌های پرپیچ و خم آند در راستا مرز غربی با کشور شیلی.
بلندترین نقطه آرژانتین در ایالت مندوزا کوه آکنکاگوا، در ارتفاع حدود7000 متر از سطح دریا، مرتفع‌ترین کوه کشورهای آمریکایی است که یکی از نقاط دیدنی برای گردشگران تور آرژانتین به شمار می رود، و کم ارتفاع ‌ترین نقطه در ایالت سانتاکروز با ارتفاع منفی 105 متر زیر سطح دریا است که پست‌ ترین نقطه بر روی قاره آمریکای جنوبی نیز می ‌باشد. آرژانتین ادعا کننده مالکیت جزایر فالکلند و جزایر جورجیای جنوبی و ساندویچ جنوبی می‌ باشد که هر دو را به عنوان قسمتی از ایالت تییرا دل فیوگو خود محسوب می کند. کشور آرژانتین شامل 23 ایالت و یک شهر خودگران می باشد که معمولا به عنوان پایتخت فدرال ولی مشروطه از آن یاد می کنند. نام رسمی بخش فدرال، امروزه « شهر خودگردان بوئنوس آیرس» می‌باشد که در تور آرژانتین می توانید از آن بازدید کنید.
بزرگ ‌ترین شهرهای اصلی در آرژانتین عبارت‌اند از بوئنوس آیرس، مندوزا، توکومین، کوردوبا، روزاریو، سالتا، سانتافه، لاپلاتا، ماردل پلاتا، سن خوآن، رزیستنسیا و نوکوئین، که گردشگران تور آرژانتین می توانند از آن ها دیدن کنند.
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.