جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

پرتغال

بررسی تور های لحظه آخری

پرتغال

۸۳۱ بازديد
پایتخت پرتغال لیبسون در جنوب غرب اروپا قرار گرفته است که در شبه جزیره ایبری ،در کنار اقیانوس اطلس شمالی و در غرب کشور اسپانیا واقع شده است. مرکز و جنوب کشور پرتغال پر از دشت و تپه های شمال پرتغال دارای آب و هوای کوهستانی نیز می باشد. کشور پرتغال دارای 9 جزیره که تنها دو جزیره آن دارای سکنه است که در این میان می توان جزیره مادیرا و جزیره پورتو سانتو را نام برد. آب و هوای معتدل این کشور آن را تبدیل به یک مقصد گردشگری در تمام مدت سال کرده است که در همه سال گردشگران تور پرتغال را جذب خود می کند. مسافرین تور پرتغال توجه داشته باشند که واحد پول کشور پرتغال یورو و شیوه حکومتی این کشور سالیان سال است که تحت جمهوری پارلمانی است. 
قابل توجه گردشگران تور پرتغال ، کشور پرتغال به طور کلی دارای آب و هوای مدیترانه ای و همچنین گرم ترین کشور قاره ی اروپا به شمار می رود ، اگر قصد سفر با تور پرتغال را دارید بدانید که فصل بهار آب و هوای این کشور معتدل تر و قیمت ها نسبت به تابستان ارزان تر و همچین از نظر توریست خلوت تر می باشد. 
دین و زبان مردمان پرتغال : 
کشور پرتغال دین رسمی ندارد اما درصد بیشتر مردمان ان کشور کاتولیک می باشند و همچنین زبان رسمی آن ها یکی از زبان های رومی تبار است. همچنین قابل توجه مسافران تور پرتغال ، مردمان پرتغال بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و برای توریست ها ارزش زیادی قائلند و اهمیت زیادی می دهند. 
جاذبه های گردشکری پر طرفدار از نظر گردشگران تور پرتغال : 
1 . صومعه آلکوباکا، 2 . دانشگاه کویمبرا، 3 . کاپلا دوس اوسوس، 4 . کابو جیراو، 5 . قلعه سائوخورخه، 6 . قلعه اوبیدوس، 7 . اسکله ریبیرا، 8 . ساحل نیروی دریایی، 9 . برج بلم، 10 . کاخ ملیپنا
همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.